POZDRAVUJTE JI !!!

30.09.2011 08:00

Miloval jsem tu dívku, žasl nad její krásou, zpíjel se sametem jejích očí. Přišla včas. Vzal jsem ji kolem ramen a šli jsme spolu sluncem provoněnou ulicí. Patřilo nám celé sobotní odpoledne, večer a možná i noc. Unavené ulice nás zavedly do parku plného včel a líp.

Slunce pomalu zmizelo za okolními domy, stíny se prodlužovaly a temněly. Obloha zářila zlatem, když jsem ji políbil. Pod víčky skryla samet svých očí. Byla klidná a šťastná.

Kolem nás se pomalu začaly rozsvěcovat lampy. Zpiti jeden druhým jsme šli nocí.

Její oči blýskaly hebkým štěstím v bělosti postele. znovu jsem ji políbil a levou rukou pohladil její teplý, kulatý bok. Cítil jsem její tělo i její touhu. Lásko..... zašeptal jsem.

Vté chvíli někdo začal kopat do dveří a řval : " Vstávej vole, ujede ti autobus...." Probudil jsem se.

--------------------------------------

Od té doby má láska už nikdy nepřišla. Jestli se s ní někdy setkáte, pozdravujte ji.